RT310i: Internetforbindelse / Administrer enheder(6.2.1) .
Beskrivelse: Hvis du oplever problemer med at kontrollere din termostat fra appen på din mobile enhed, eller hvis din app viser skærmen Administrer enheder, når du logger ind, vil dette dokument forklare hvorfor og hjælpe dig med at løse problemet. |
Identifikation af din forbindelsestilstand: |
Hvis du ved login i din app på din mobile enhed eller på webappen ser en af de ovenstående skærme, betyder det, at din RT310i-termostat i øjeblikket er i en 'Offline'-tilstand, hvilket betyder, at den ikke har forbindelse til internettet. På skærmen 'Administrer enheder' i appen på den mobile enhed er denne offline-tilstand angivet med en grå prik i midten af den hvide cirkel. Her er nogle få ting, du kan kontrollere for at få din enhed tilbage online:
Først og fremmest bedes du kontrollere din Gateway-enhed. Gatewayen er en lille sort og hvid boks med en antenne og skal være forbundet til din internet-hub eller router. Den giver forbindelse til internettet for dit RT310i-system. |
Gatewayen skal opsættes som vist nedenfor i diagrammet. |
Sørg for, at din Gateway er forbundet til din internet-/bredbåndsrouter ved hjælp af det medfølgende sorte Ethernet-kabel. Hæv antennen for at tillade den at kommunikere med din RT310i-termostat, og sørg derefter for, at strømadapteren er tilsluttet sikkert. Når alle kabler er tilsluttet, skal Gatewayen have etgrøntlys i hjørnet. |
Sørg for, at du har brugt den korrekte port på din router, da du opsatte din Gateway. Brug følgende porte til din tilsvarende internetudbyder for at få din Gateway til at fungere korrekt. Port 1: Sky-kunder. Note:Du kan også kræve, at port 80 og port 2165 UDP er åbne på din internetrouter. Konsulter venligst din routers brugermanual eller kontakt din internetudbyder for detaljer om TCP/UDP-portindstillinger. |
Hvis du slet ikke får noget lys på gatewayen, bedes du tage strømforsyningen ud i et par minutter og derefter sætte den i igen.Hvis der ikke er nogen tegn på lys, når du sætter den i igen, bedes du kontrollere strømkilden, og hvis den fungerer, kan det være, at din gateways strømadapter er defekt.
Hvis du har et rødt lys på din gateway, eller når du tilslutter strømforsyningen til din gateway, blinker den i et par sekunder, og så får du ingenting, bedes du tage BEGGE kabler ud af din gateway i ti minutter for at nulstille gatewayenheden. |
Når du har et grønt lys på din gateway, skal du hurtigt fjerne et batteri fra din termostat i et par sekunder og derefter sætte det i igen for at nulstille din termostat. Når du sætter batteriet i termostaten, vil du få et blinkende fyrtårnsikon på din termostatskærm i et par sekunder efterfulgt af et jordklodeikon (som vist) for at indikere, at termostaten nu har en internetforbindelse. |
Ny forbindelsestilstand: |
Forhåbentlig, efter at have fulgt retningslinjerne ovenfor, vil du have en termostat, der viser et jordklodeikon på skærmen, en gateway, der har et grønt lys, og en app eller webapp, der ser ud som billederne ovenfor. __________________________ |