iT500 - Appen siger, at min enhed er offline.

iT500 - Appen siger, at min enhed er offline.

iT500:  Appen siger, at min enhed er offline.  (7.2.8)

 

Beskrivelse   Hvis du oplever problemer med at kontrollere din termostat fra appen på din mobile enhed, eller din app viser skærmen Administrer enheder, når du logger ind, vil dette dokument forklare hvorfor og hjælpe dig med at løse problemet.

 

 

Identificering af din forbindelsestilstand:

 

 

Hvis når du logger ind på din app på din mobile enhed eller på den webbaserede app, ser du en af skærmene ovenfor, betyder det, at din IT500 -termostat i øjeblikket er i en 'offline' tilstand, hvilket betyder, at den ikke har forbindelse til internettet.

 

På skærmen 'Administrer enheder' i den mobile enheds -app er denne offline tilstand indikeret med en grå prik midt i den hvide cirkel.

 

Her er et par ting, du kan kontrollere for at få din enhed tilbage online:-

 

1.      Kontroller gateway -enheden:

 

Først og fremmest skal du tjekke din gateway -enhed.Gatewayen er en lille sort / hvid kasse med en luft og skal være tilsluttet dit internetnav eller router.Det giver en forbindelse til dit IT500 -system til Internettet.

 

Gatewayen skal indstilles som vist nedenfor i diagrammet.

 

Sørg for, at din gateway er tilsluttet din internet / bredbåndsrouter ved hjælp af det sorte Ethernet -kabel.Løft antennen for at give den mulighed for at kommunikere med din IT500 -termostat, og sikre derefter, at strømadapteren er tilsluttet sikkert.Når alle kabler er tilsluttet, skal gatewayen have et grønt lys i hjørnet.

 

 

         

2.      Hvis du har et Rødt lys på din gateway:

 

Sørg for, at du brugte den rigtige port på din router, når du opretter din gateway.Brug følgende porte til din tilsvarende internetudbyder for at din gateway kan fungere korrekt.

 

Port 1: Sky -kunder.
Port 2: Sky Q og nu tv -kunder.Port 3: BT, Vodafone, Virgin, TalkTalk og PlusNet -kunder.

Bemærk:Du kan også kræve port 80 og Port 2165 UDP Open på din internetrouter.Kontakt dine routere betjeningsvejledning eller kontakt din internetudbyder for detaljer om TCP/UDP -portindstillinger.

 

3.      Hvis du ikke har noget lys på din gateway:

 

Hvis du overhovedet ikke får lys på gatewayen, skal du fjerne strømforsyningen i et par minutter, og tilslut den igen.Hvis der ikke er tegn på nogen lys, når du tilslutter det, kan du tjekke strømkilden, og hvis det fungerer, kan det være, at din gateway -strømadapter er mislykket.

 

4.      Nulstilling af din gateway:

 

Hvis du har et rødt lys på din gateway, eller når du tilslutter strømledningen til din gateway, blinker den i et par sekunder, og så får du intet, skal du fjerne begge kabler fra din gateway i ti minutter for at nulstille gateway -enheden.

 

 

5.      Nulstilling af din termostat:

 

Når du har et grønt lys på din gateway Fjern hurtigt et batteri fra din termostat i et par sekunder og udskift derefter for at nulstille din termostat.Når du udskifter batteriet i termostaten, får du et blinkende fyrkonikon på din termostatskærm i et par sekunder efterfulgt af et Globe -ikon (som vist) for at indikere, at termostaten nu har en internetforbindelse.

 

 

Ny forbindelsestilstand:

 

           

 

Forhåbentlig nu Efter at have fulgt retningslinjerne ovenfor, vil du have en termostat, der viser et klodeikon på skærmen, en gateway, der har et grønt lys på det og en app eller en webbaseret app, der ligner billederne ovenfor.

 




 

________________________


    • Related Articles

    • iT500 - Hvad er min gateway, og hvordan er den konfigureret?

      iT500: Gateway -opsætning (7.2.11) . Beskrivelse: Gatewayen giver en forbindelse til dit IT500 -system til Internettet.Det muliggør kontrol af din termostat fra appen på din mobiltelefon / tablet eller pc.Uden denne enhed tilsluttet, kan dit IT500 ...
    • iT500 - Enhed er allerede registreret

      iT500: Enhed er allerede registreret / tilknyttet / tilsluttet (6.4.3) . Hvis du prøver at registrere din enhed til en konto, du lige har oprettet, får du en meddelelse om, at "Enheden allerede er registreret / tilknyttet / tilsluttet en anden ...
    • iT500: Enhed er allerede registreret

      iT500: Enhed er allerede registreret / tilknyttet / tilsluttet(7.2.12) . Hvis du, når du forsøger at registrere din enhed til en konto, du lige har oprettet, får en meddelelse om "Enheden er allerede registreret / tilknyttet / forbundet til en anden ...
    • IT500 - Registrering på appen

      IT500: Registrering på appen (6.4.2) . Beskrivelse: IT500 -termostaten kan kontrolleres fra appen på din mobiltelefon, tablet eller via webstedet på din pc. I dette dokument vil vi se på proceduren for at registrere en ny enhed via appen på din ...
    • iT500 - Registrering på appen

      iT500: Registrering på appen (6.4.2) . Beskrivelse: IT500 -termostaten kan kontrolleres fra appen på din mobiltelefon, tablet eller via webstedet på din pc. I dette dokument vil vi se på proceduren for at registrere en ny enhed via appen på din ...