IT500 - Internet Connectivity

IT500 - Internet Connectivity

iT500: Internetforbindelse / Administrer enheder(6.2.1) .


Beskrivelse: Hvis du oplever problemer med at styre din termostat fra appen på din mobilenhed, eller hvis din app viser skærmbilledet "Administrer enheder", når du logger ind, vil dette dokument forklare hvorfor og hjælpe dig med at løse problemet.



Identificering af din forbindelsestilstand:



Hvis du, når du logger ind på din app på din mobilenhed eller på den webbaserede app, ser en af de ovenstående skærme, betyder det, at din iT500-termostat i øjeblikket er i en 'Offline'-tilstand, hvilket betyder, at den ikke har forbindelse til internettet.


På skærmbilledet "Administrer enheder" i appen på mobilenheden er denne offline-tilstand angivet med en grå prik i midten af den hvide cirkel.


Her er nogle ting, du kan tjekke for at få din enhed tilbage online:


  1. Tjek gatewayenheden:


Først og fremmest, tjek din gatewayenhed. Gatewayen er en lille sort og hvid boks med en antenne og skal være tilsluttet din internet-hub eller router. Den giver en forbindelse for dit iT500-system til internettet.


Gatewayen skal være opsat som vist nedenfor i diagrammet.


Sørg for, at din gateway er tilsluttet din internet-/bredbåndsrouter ved hjælp af det medfølgende sorte Ethernet-kabel. Hæv antennen for at lade den kommunikere med din iT500-termostat og sørg derefter for, at strømforsyningen er tilsluttet sikkert. Når alle kabler er tilsluttet, skal gatewayen have etgrøntlys i hjørnet.


  1. Hvis du har et rødt lys på din gateway:


Sørg for, at du brugte den korrekte port på din router, da du opsatte din gateway. Brug følgende porte for din tilsvarende internetudbyder for at få din gateway til at fungere korrekt.


Port 1: Sky-kunder.
Port 2: Sky Q og NOW TV-kunder. Port 3: BT, Vodafone, Virgin, TalkTalk og PlusNet-kunder.

Note:Du kan også have brug for port 80 og port 2165 UDP åben på din internetrouter. Konsulter din routers brugervejledning eller kontakt din internetudbyder for detaljer om TCP/UDP-portindstillinger.


  1. Hvis du ikke har lys på din gateway:


Hvis du slet ikke får noget lys på gatewayen, bedes du trække strømkablet ud i et par minutter og derefter sætte det i igen.Hvis der ikke er nogen tegn på lys, når du sætter det i igen, bedes du tjekke strømkilden, og hvis den virker, kan det være, at din gateways strømforsyning er defekt.


  1. Nulstilling af din gateway:


Hvis du har etrødtlys på din gateway, eller når du sætter strømkablet i din gateway, blinker det i et par sekunder, og derefter sker der ingenting, bedes du tage begge kabler ud af din gateway i ti minutter for at nulstille gatewayenheden.



  1. Nulstilling af din termostat:


Når du har etgrøntlys på din gateway, skal du hurtigt fjerne et batteri fra din termostat i et par sekunder og derefter sætte det i igen for at nulstille din termostat. Når du sætter batteriet i termostaten igen, vil du få et blinkende fyrtårnsikon på din termostatskærm i et par sekunder efterfulgt af et jordklodeikon (som vist) for at indikere, at termostaten nu har internetforbindelse.



Ny forbindelsestilstand:



Forhåbentlig vil du nu, efter at have fulgt ovenstående retningslinjer, have en termostat, der viser et jordklodeikon på skærmen, en gateway med etgrøntlys på det, og en app eller en webbaseret app, der ligner billederne ovenfor.



                                                   ________________________
    • Related Articles

    • IT500 - Red Light on the Internet Gateway

      iT500: Gateway Rødt Lys - Internetforbindelse(7.2.6) . Hvis du har fået et rødt lys i hjørnet af din iT500 Internet Gateway, betyder det, at din enhed ikke har forbindelse til Salus Serveren via internettet. Det første, du skal prøve, er at afbryde ...
    • iT500 - Manuals

    • iT500 - Smartphone Controlled Thermostat

      Videoer, specifikationsark og brugermanualer. Produkthjælpevideo
    • iT500 - Downloading Mobile App for iOS

      iT500: Henter mobilapp til iOS (1.8.2). Download- og installationsprocedure: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.11. 1. Find og åbn 'App Store' på din iOS-mobiltelefon. 2. Klik på 'Søg'-ikonet nederst til højre på din skærm. 3. Klik på søgefeltet, der nu ...
    • IT500 - Firmware Update Failing

      iT500: Firmwareopdateringer(7.2.7) . Beskrivelse: Din iT500-termostat er i stand til at modtage OTA (Over The Air) firmwareopdateringer. Disse bruges til at holde softwaren opdateret med eksterne ændringer, der kan påvirke dit system, f.eks. når ...